TVdigitalne.cz | Specialisté na satelitní techniku
Octagon Topfield Xtrend Homecast Dreambox Multimedia Vu+ Marusys Kaon AB Com TechniSat Humax Vantage TVdigitalne.cz ...specialisté na satelitní techniku

Dodací podmínky


Registrace
Pro nákup v našem obchodě není registrace povinná !

Registrací si usnadníte objednávání zboží ( nebudete muset před každou objednávkou vyplňovat údaje potřebné pro zaslání zboží ).
Zaregistováním získáte možnost dostávat do Vaší E-mailové schránky pravidelně informace o mimořádných výprodejích, akcích, slevách, nabídkách.
Pro registrované uživatele připravujeme speciální nabídky a výhodné slevy.



Dodací podmínky
Většinu objednávek se nám daří vyřizovat do druhého dne.

Maximální dodací lhůta u zboží, které není dostupné je 14 dní. Pokud nejsme schopni dodržet dodací lhůtu 14 dnů ( speciální zboží, které není u oficiálního dovozce ihned k dispozici a musí se objednávat ), jste o tom informováni.

Způsob odběru zboží :
  • zaslat Českou poštou( v případě nepřítomnosti adresáta bude zásilka uložena na poště )
  • zaslat přepravní službou GEIS Parcel / PPL ( nelze platit platební kartou )
  • osobní odběr na pobočkách Zasilkovna ( Z-point - seznam poboček zde)
  • Osobní odběr v provozovně firmy ( platba hotově při převzetí zboží )

  • Způsob platby :
  • dobírkou ( v hotovosti při převzetí zásilky )
  • bankovní převod ( zálohová faktura - po připsání částky na náš účet bude expedováno )
  • splátkový prodej ( minimální nákup 3 000 Kč )

  • Přepravní služba GEIS Parcel / PPL : Při objednávce do 2 000 Kč je účtováno dopravné ve výši 99 Kč.
    Při objednávce nad 2 000 Kč je dopravné ZDARMA. ( v rámci ČR )
    Česká pošta : Je účtováno poštovné ve výši 149 Kč. Zasilkovna ( Z-point ) :
    Při vyzvednutí zásilky na pobočkách Zásilkovna ( Z-point ) je účtováno dopravné ve výši 49 Kč.
    Při objednávce nad 1 000 Kč je vyzvednutí na pobočkách Zasilkovna ( Z-point ) ZDARMA.
    Dobírka :Při platbě dobírkou je účtováno doběrečné ve výši 39 Kč.
    V případě osobního odběru není poštovné účtováno. Balné neúčtujeme v žádném případě.
    Slovensko :Při dodání na Slovensko je účtováno dopravné 299 Kč bez ohledu na výši objednávky.

    Identifikace prodejce :
    IPON s.r.o
    Sídlo : Veletržní 32/628, 170 00 Praha 7 je registrován pod spisovou značkou oddíl C, vložka 102957 ze dne 5.11.2004 u Městského soudu v Praze.
    Provozovna ( korespondenční adresa ) : Sedláčkova 93, 337 01 Rokycany
    IČO : 27187551, DIČ: CZ27187551

    Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online, v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.


    Seznam poboček Zasilkovna ( Z-point )
    Zboží je nutné nejprve objednat v eshopu, po cca 2-4 dnech bude připraveno na Vámi vybrané pobočce. Budete kontaktováni smskou.

    Zboží je možné na pobočce rozbalit před úhradou dobírkové částky a zkontrolovat si jeho úplnost, funkčnost a nepoškozenost.

    Zásilkovnou nelze zasílat rozměrné ( paraboly ), těžké ( nad 5 kg ) a drahé ( nad 20 000 Kč ) věci. Toto vše je hlídáno automaticky v košíku a v případě, že košík obsahuje takový produkt ( nebo větší množství produktů jejiž váha přesahuje 5 kg ), tato forma dopravy není umožněna.

    Načítání: seznam poboček osobního odběru

    Dodací podmínky na Slovensko - Dodanie tovaru na Slovensko

    Teraz Vám dodáme objednaný tovar aj na územie Slovenskej republiky !


  • Objednávky prosím realizujte prostredníctvom našich českých www stránok
  • Platba za tovar prebieha v hotovosti - zaplatíte priamo prepravcovi, ktorý Vám tovar privezie (pri platbe v hotovosti je účtováno doberečné vo výške 39 Kč - dopravca prevedie splatnú čiastku na Eura podľa aktuálneho kurzu ). Alebo mozete využiť platby na SK bankový ucet ( nie je účtovaná dobierka).
  • Dopravné za doručenie na Slovensko je 299 Kč a bude pripočítané k výške nákupu.
  • Na Slovensko nezasielame satelitné antény ( paraboly ) z dovodu velkéj pravdepodobnosti poškodenia.
  • Daňový doklad bude vystavený v českých korunách.
  • Plátcom DPH zasilame za sumu bez DPH.
  • Nákup na splátky nie je bohužial pri dodaní na Slovensko možný.
  • Doručenie tovaru: do 48 hodín od expedície (ráno v deň závozu Vás bude telefonicky kontaktovať dispečér prepravnej služby, ktorý Vám zdelí približný čas dodania).
  • Záruky na tovar a reklamácie: Na akýkoľvek tovar je štandartne poskytovaná zákonná dvojročná záruka. Tovar, vybavený potvrdeným záručným listom a predajným dokladom, môžete reklamovať vždy priamo v autorizovanom servise danej značky vo Vašej oblasti. Informácie o servisných miestach sú uvedené na záručnom liste alebo sa môžete obrátit na naš e-mail.
  • Tešíme sa na Vaše objednávky a spravíme všetko pre to, aby ste sa aj Vy stali našimi spokojnými zákazníkmi.


  • Záruční podmínky

    Záruční doba je uvedena v popisu každého výrobku, minimálně je 24 měsíců. U vybraných výrobků je prodloužena až na doživotní.
    Ke každému výrobku je dodán potvrzený záruční a dodací list s datumem prodeje od kterého se začíná počítat záruční doba.
    Dle novely č. 367/2000 Sb. zákona 40/1964 Sb. ( Občanský zákoník ) o Spotřebitelských smlouvách poskytujeme následující záruky vrácení peněz :
  • každý náš zákazník ( fyzická osoba ) má právo nepoužité zboží do 14 dnů vrátit bez udání důvodů
  • toto ustanovení se vztahuje pouze při objednání zboží " na dálku " ( tzn. nemáte-li možnost si vybrané zboží před zakoupením prohlédnout a zkontrolovat jeho bezvadný stav )
  • Poskytnutá záruka vrácení zboží a následně peněz se vztahuje na veškeré zboží, za předpokladu dodržení následujích podmínek :
  • zboží musí být zabaleno v původním obalu tzn. v bezvadném stavu a kompletní ( skládá-li se z více komponentů ), rovněž musí být přiloženy návody, záruční listy atd., u vrácené zásilky musí být vložen doklad o zaplacení dobírky.
  • Na základě výše uvedeného, budou vráceny peníze z kterých budou odečteny skutečné náklady s uvedením zboží do původního stavu. Stane-li se, že vybrané a zaplacené zboží nebude odpovídat Vašim představám a tedy budete chtít využít této služby, dodržujte následující postup :
  • zboží zabalte a do 14 dnů odešlete na naši adresu
  • zboží musí být zasláno jako cenný balík, na dobírku nepříjímáme
  • po kontrole zboží ( zahrnuje kontrolu jeho úplnosti a nepoškození ) bude na Vaši adresu zaslán dobropis. Dobropis musí být podepsán a zaslán zpět na naši adresu společně s vyplněným formulářem s nezbytnými údaji pro převod peněz. Peníze poté převedeme na Váš účet.


  • Reklamace - záruční / pozáruční opravy
    Reklamace námi prodávaného zboží je prováděna dle platných zákonů ČR.


    Zboží v záruční době ( uvedena v záručním listě ) můžete reklamovat u naší firmy..

    Reklamované zboží můžete :
  • předat v provozovně naší firmy
  • zaslat na adresu provozovny naší firmy
  • Reklamované zboží musí být uloženo v bezpečném ( například originál ) obalu, zboží a obal nesmí být mechanicky poškozeno.
    Pro urychlení reklamace prosím přiložte kopii faktury - záručního listu, písemně uveden popis závady a zpětná adresa včetně telefonního kontaktu.
    Reklamace bude vyřízena bez zbytečného odkladu a v zákonné lhůtě. Lhůta pro vyřízení reklamace začíná běžet dnem následujícím po uplatnění reklamace kupujícím. Záruční doba se automaticky prodlužuje o dobu opravy.
    Reklamace se nevztahuje na mechanické poškození.
    V případě, že reklamujete výrobek jako firma řídí se reklamace obchodním zákoníkem, kde není závazná maximální lhůta pro vyřízení.

    Kupující (zákazník) uplatňuje práva ze záruky :
    písemným oznámením o zjištěných vadách zboží (není podstatné zda jde o oznámení doručeno poštou, faxem, nebo mailem) či osobně v provozovně IPON s.r.o.
    Telefonické oznámení reklamace kupujícím, má pouze informační charakter a nelze z něj vyvozovat žádné právně relevantní závěry.
    Při uplatnění reklamace (práv ze záruky) u firmy IPON s.r.o. je nutné předložit reklamované zboží, které pokud je vybaveno plombou - tato záruční plomba nesmí být poškozena
    Kupující je povinnen uvést o jakou vadu jde nebo jak se vada projevuje.

    Postup při uplatnění reklamace (práv ze záruky) v případě použítí prostředků nákupů na dálku :
    kupující (zákazník) oznámí závadu na zboží a bude kupujícímu přiděleno servisní číslo RMA a adresa reklamačního místa distribuce, které jeho požadavek vyřídí. Postup přidělení servisního čísla RMA naleznete na přední straně faktury. Není-li zde uvedeno - zasíláte vždy na naši provozovnu.

    Nakládání se zbožím
    Veškeré zboží je určeno pro provoz při napájecí síti odpovídající technické normě, v prostředí bez výkyvů teplot a vlhkosti. Je třeba ho řádně udržovat a provozně zatěžovat podle předpisů výrobce (viz návod k obsluze).
    Se zbožím je nutné nakládat v souladu s návodem k jeho obsluze, dodržovat podmínky provozu a údržby zboží a používat spotřební materiál a příslušenství, které jsou výslovně určeny pro dané zboží.
    Jakékoli zásahy do zboží mohou být provedeny pouze prodávajícím nebo jím výslovně zmocněným subjektem, porušení záručních nálepek v záruční době je považováno za nedodržení podmínek pro nakládání se zbožím.
    V případě paměťových médií je nutné, aby kupující (zákazník) v rámci jeho obecné povinnosti prevence škod zajišťoval přiměřenou a obvyklou ochranu dat. Zařízení pro ukládání dat jsou technická zařízení, jejichž poruchovost je objektivním jevem a má stochastický charakter. Prodávající nepřejímá odpovědnost za data na těchto médiích uložená. Prodávající doporučuje uživateli preventivně zálohovat uložená data na vhodném zařízení.
    Při předání zboží k opravě se předpokládá, že kupující (zákazník) zabezpečil vytvoření odpovídající zálohy uložených dat a zabránění jejich možnému zneužití. Prodávající neodpovídá za případnou ztrátu, poškození či zneužití dat, která jsou uložena na zařízeních pro jejich ukládání.


    Pozáruční servis je zajištěn v síti autorizovaných servisů.

    Ochrana osobních dat
    Prohlašujeme a zavazujeme se, že veškeré údaje osobní povahy, jež získáme od svých zákazníků, nesdělíme třetím osobám a budeme jich využívat výlučně pro svoji potřebu.