Dodací podmínky
Registrace |
Pro nákup v našem obchodě není registrace povinná ! Registrací si usnadníte objednávání zboží ( nebudete muset před každou objednávkou vyplňovat údaje potřebné pro zaslání zboží ).
Zaregistováním získáte možnost dostávat do Vaší E-mailové schránky pravidelně informace o mimořádných výprodejích, akcích, slevách, nabídkách. Pro registrované uživatele připravujeme speciální nabídky a výhodné slevy. |
Dodací podmínky |
Většinu objednávek se nám daří vyřizovat do druhého dne. Maximální dodací lhůta u zboží, které není dostupné je 14 dní. Pokud nejsme schopni dodržet dodací lhůtu 14 dnů ( speciální zboží, které není u oficiálního dovozce ihned k dispozici a musí se objednávat ), jste o tom informováni. Způsob odběru zboží : Způsob platby : Přepravní služba GEIS Parcel / PPL : Při objednávce nad 2 000 Kč je dopravné ZDARMA. ( v rámci ČR ) Při objednávce nad 1 000 Kč je vyzvednutí na pobočkách Zasilkovna ( Z-point ) ZDARMA. V případě osobního odběru není poštovné účtováno. Balné neúčtujeme v žádném případě. Identifikace prodejce : Sídlo : Veletržní 32/628, 170 00 Praha 7 je registrován pod spisovou značkou oddíl C, vložka 102957 ze dne 5.11.2004 u Městského soudu v Praze. Provozovna ( korespondenční adresa ) : Sedláčkova 93, 337 01 Rokycany IČO : 27187551, DIČ: CZ27187551 Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online, v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin. |
Seznam poboček Zasilkovna ( Z-point ) |
Zboží je nutné nejprve objednat v eshopu, po cca 2-4 dnech bude připraveno na Vámi vybrané pobočce. Budete kontaktováni smskou. Zboží je možné na pobočce rozbalit před úhradou dobírkové částky a zkontrolovat si jeho úplnost, funkčnost a nepoškozenost. Zásilkovnou nelze zasílat rozměrné ( paraboly ), těžké ( nad 5 kg ) a drahé ( nad 20 000 Kč ) věci. Toto vše je hlídáno automaticky v košíku a v případě, že košík obsahuje takový produkt ( nebo větší množství produktů jejiž váha přesahuje 5 kg ), tato forma dopravy není umožněna. Načítání: seznam poboček osobního odběru
|
Dodací podmínky na Slovensko - Dodanie tovaru na Slovensko |
Teraz Vám dodáme objednaný tovar aj na územie Slovenskej republiky ! |
Záruční podmínky |
Záruční doba je uvedena v popisu každého výrobku, minimálně je 24 měsíců. U vybraných výrobků je prodloužena až na doživotní. Ke každému výrobku je dodán potvrzený záruční a dodací list s datumem prodeje od kterého se začíná počítat záruční doba. Dle novely č. 367/2000 Sb. zákona 40/1964 Sb. ( Občanský zákoník ) o Spotřebitelských smlouvách poskytujeme následující záruky vrácení peněz : |
Reklamace - záruční / pozáruční opravy |
Reklamace námi prodávaného zboží je prováděna dle platných zákonů ČR. Zboží v záruční době ( uvedena v záručním listě ) můžete reklamovat u naší firmy.. Reklamované zboží můžete : Pro urychlení reklamace prosím přiložte kopii faktury - záručního listu, písemně uveden popis závady a zpětná adresa včetně telefonního kontaktu. Reklamace bude vyřízena bez zbytečného odkladu a v zákonné lhůtě. Lhůta pro vyřízení reklamace začíná běžet dnem následujícím po uplatnění reklamace kupujícím. Záruční doba se automaticky prodlužuje o dobu opravy. Reklamace se nevztahuje na mechanické poškození.
V případě, že reklamujete výrobek jako firma řídí se reklamace obchodním zákoníkem, kde není závazná maximální lhůta pro vyřízení.
Kupující (zákazník) uplatňuje práva ze záruky : písemným oznámením o zjištěných vadách zboží (není podstatné zda jde o oznámení doručeno poštou, faxem, nebo mailem) či osobně v provozovně IPON s.r.o. Telefonické oznámení reklamace kupujícím, má pouze informační charakter a nelze z něj vyvozovat žádné právně relevantní závěry. Při uplatnění reklamace (práv ze záruky) u firmy IPON s.r.o. je nutné předložit reklamované zboží, které pokud je vybaveno plombou - tato záruční plomba nesmí být poškozena Kupující je povinnen uvést o jakou vadu jde nebo jak se vada projevuje. Postup při uplatnění reklamace (práv ze záruky) v případě použítí prostředků nákupů na dálku : kupující (zákazník) oznámí závadu na zboží a bude kupujícímu přiděleno servisní číslo RMA a adresa reklamačního místa distribuce, které jeho požadavek vyřídí. Postup přidělení servisního čísla RMA naleznete na přední straně faktury. Není-li zde uvedeno - zasíláte vždy na naši provozovnu. Nakládání se zbožím Veškeré zboží je určeno pro provoz při napájecí síti odpovídající technické normě, v prostředí bez výkyvů teplot a vlhkosti. Je třeba ho řádně udržovat a provozně zatěžovat podle předpisů výrobce (viz návod k obsluze). Se zbožím je nutné nakládat v souladu s návodem k jeho obsluze, dodržovat podmínky provozu a údržby zboží a používat spotřební materiál a příslušenství, které jsou výslovně určeny pro dané zboží. Jakékoli zásahy do zboží mohou být provedeny pouze prodávajícím nebo jím výslovně zmocněným subjektem, porušení záručních nálepek v záruční době je považováno za nedodržení podmínek pro nakládání se zbožím. V případě paměťových médií je nutné, aby kupující (zákazník) v rámci jeho obecné povinnosti prevence škod zajišťoval přiměřenou a obvyklou ochranu dat. Zařízení pro ukládání dat jsou technická zařízení, jejichž poruchovost je objektivním jevem a má stochastický charakter. Prodávající nepřejímá odpovědnost za data na těchto médiích uložená. Prodávající doporučuje uživateli preventivně zálohovat uložená data na vhodném zařízení. Při předání zboží k opravě se předpokládá, že kupující (zákazník) zabezpečil vytvoření odpovídající zálohy uložených dat a zabránění jejich možnému zneužití. Prodávající neodpovídá za případnou ztrátu, poškození či zneužití dat, která jsou uložena na zařízeních pro jejich ukládání. Pozáruční servis je zajištěn v síti autorizovaných servisů. |
Ochrana osobních dat |
Prohlašujeme a zavazujeme se, že veškeré údaje osobní povahy, jež získáme od svých zákazníků, nesdělíme třetím osobám a budeme jich využívat výlučně pro svoji potřebu. |